Friday, August 31, 2012

Favourite quotes .

Assalamualaikum :3
Heheh sekarang saya nak cerita pasal saya punya fav. quotes :)
Problem ? No ? Good :)
Ni campur english dengan malay :)

Dear heart ,
Fall in love when you're ready , not when you're lonely .

No , I don't care about your past . I care about your future .

Are you a camera ? Because everytime I look at you , I smile .

Harus belajar tersenyum disaat orang yang kita sayang menyayangi orang lain ? Susah . Teramatlah susah .

Bila hati ini berbicara , aku tahu itu kamu .
Bila hati ini mendengar , aku tahu itu kamu .
Bila hati ini melihat , aku tahu itu kamu .
Dan apabila aku tahu itu kamu , hati ini mula tersenyum dan sesungguhnya hati ini perlu kamu .

Bukan pertama yang kucari , tetapi yang terakhir yang ingin kumiliki .

I can't be your first but let me be your last .

You're getting back with your ex and you leave me without saying any words ? Seriously , You're the worst person I've ever knew . #twitter

If I stole your heart and you stole mine , woudn't that be the perfect crime ?

Don't worry . You didn't break my heart but you completely destroyed it .

I wish there's a map in my brain and it can tell where my heart should go .

Everything has it's beauty but not everyone sees it .

It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does .

I get jealous , I get mad , and I get curious because I CARE .

Hey , remember me ? I was your friend when you were single .

Walaupun kau bukan milikku , rasa cemburu itu tetap ada .

Kadang kadang Allah sembunyikan matahari . Allah turunkan hujan dan petir . Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari , rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi  :)

Perkataan memang tidak membunuh , ia cuma menyakitkan .

Every woman deserves a man that can make her forget her heart was ever broken .

Jika ada hati , jiwailah . Jika ada jiwa , sayangilah . Jika ada sayang , cintailah .

Pergi sekolah dengan 10 batang pen , balik sekolah dengan 1 batang pen .

I hate when friends change just because they meet new people .

Aku tak marah tapi kalau kau asyik tanya sampai 9-10 kali , memanglah aku marah !

When we first met , I had no idea you would be so important to me .

When you have a crush on someone , you notice every single detail about them , no matter how small and when they do something for you , you feel so touched , no matter how simple it was .

Hrmmm sebenarnya banyak lagi nih . Cuma malas nak taip :p Kehkehkeh lewls ~
Hehehh okaylah sy dah ngantuk , so , bubyee and Assalamualaikum :)
Goodnight :3

No comments:

Post a Comment